lauantai 30. tammikuuta 2016

Kaveriseksiä

Parisuhteettomuuden ei tarvitse tarkoittaa samaa kuin seksittömyys. Vaikka suhde saattaisi loppua, niin halut jäävät silti – kun seksiä on tottunut saamaan, niin ilmankaan on vaikea olla. Tälläsiä juttuja pohdittiin tuossa Viivin kanssa ja... miksipäs sitä pitäisi sitten olla ilman seksiä, jos molempien halut on yhtenevät? Siitä se ajatus sitten lähti eli: Pannaanko?

Eka tapaaminen sovittiin Viivin luokse. Kyllä, ollaan pantu ennenkin, joskaan ei ihan vähään aikaan, joten toisen halut ja tarpeet oli oikeinkin hyvin tiedossa. Ensin vaihdettiin halaukset, sitten suudelmat... Ja kohta se istuikin sängyn laidalla avaamassa mun housuja, valmiina kaivamaan sieltä esiin mun halusta ja odotuksesta jo pystyssä olevan munan. Eipä aikaakaan, kun muna olikin jo sen kädessä ja se runkkasi mua hetken ennenkuin otti sen suuhunsa. Ah, tätä mä olin odottanu...
Pienen suullisen esileikin jälkeen oli sen vuoro: laskin sen housut, sitten pikkarit, ja sen jälkeen se asettui sängylle makaamaan levittäen jalkansa. Nyt oli sen vuoro saada muistutus kielellisestä hauskanpidosta.

Kuten usein, suuseksillä oli nytkin toivottu vaikutus – ei nimittäin mennyt kauaa, kun se jo vaati mua sisäänsä. Hetken päästä oltiinkin jo iloisesti päällekkäin..
.
Millainen pano sitten oli? Noh, varsin pitkän näkemättömyyden, seksin puutteen, hyvin korkean halukkuustason ja osaavan seksikumppanin kanssa meno oli kieltämättä hyvää: kiihkeää, äänekästä, halukasta ja vaativaa. Eikä kauaakaan, kun kiihkeätahtinen paneminen muuttui mykistäväksi nautinnoksi, kun kumpikin pääsi halujensa huipulle melkeinpä yhtäaikaisesti. Huohottaen ja lauenneina kiinni toisissamme ei ollut paljon miettimistä, miten kannattavaa paneskelun yhdistäminen kaveruuteen oikeen onkaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti